Doresc sa comand!

Ulei full sintetic 5W40

ULEI DE MOTOR PREMIUM PENTRU MOTOARE DIESEL SI PE BENZINA – SUPER LIFE XLD 12000 PREMIUM, full sintetic SAE 5W-40, API CJ-4/SM marca AMTECOL

Uleiul de motor SUPER LIFE XLD 12000 PREMIUM full sintetic SAE 5W-40 este special creat cu polialfaolefine (PAOs) si contine cea mai avansata tehnologie de aditivare pentru a intruni cerintele de fabricatie a celor mai moderne motoare diesel si pe benzina care opereaza sub o mare varietate de conditii de exploatare: conducere severa, sarcina grea, opriri si porniri frecvente.

Uleiul de motor SUPER LIFE XLD 12000 PREMIUM este recomandat pentru toate motoarele diesel in camioane, echipamente grele de constructii, echipamente de minerit, motoare cu combustibil lichid, vehicule agricole, autoturisme, etc, care opereaza in conditii severe, in conditii climaterice cu variatii mari, in toate tipurile de pe sosea si off road.
De asemenea, este recomandat si in toate tipurile de motoare pe benzina, in camioane, autoturisme, utilitare si flote mixte.
Uleiul de motor SUPER LIFE XLD 12000 PREMIUM indeplineste exigentele de calitate ale tuturor producatorilor de motoare din America, Europa, Japonia: : Caterpillar, Cummins, Detroit Diesel, Mack, Navistar, Mercedes, Volvo, Komatsu, International, Ford, Chrysler, GM, BMW ,Audi, Volkswagen, Peugeot , Fiat ,etc.
API: CJ-4/SM
SAE: 5W40
ACEA : E3 / E5/E6/E7-04 Issue2(2007)/ E9-08(2008); A3/A5/B1/B3/B4/B5/C1/C2/C3/C4
Caterpillar ECF-1-a , ECF-2,ECF-3 , TO-2
MACK EO-O Premium Plus 07 , EOO-06, E0-M & E0-M plus
Volvo VDS-4 ,VDS-3, VDS-2
DETROIT DIESEL Power Guard 93K214/218
CUMMINS CES 20071/20072/20076/20077/20078/20081
MERCEDES BENZ 228.3/228.5 , 229.31, 229.51
KOMATSU HTT/MCT
MTU Type 2.1
DDC 7 SE270 & DPC close crankcase/marine
MAN 3275/3277/3477/3575
RENAULT TRUCK RLP-3
DEUTZ DQC III-05
VW 505.01/502.00/504.00/507.00
FORD, CRYSLER, NAVISTAR, GM, BMW LONG LIFE-4
SCANIA UHPD , LDF-2
DAF HP-1/HP-2
IVECO T2 E7

-Previne infundarea prematura a DPF-urilor si scurtarea intervalelor de mentenanta
-Reduce depunerile din camera de ardere si pistoane
-Protejeaza impotriva formarii de noroi
-Protejeaza motorul impotriva uzurii si funinginii
-Economie de combustibil si ulei
-Mentine filmul de ulei in conditii de temperaturi ridicate si solicitari mari
-Protejeaza piesele motorului aflate in frecare.
-Previne distrugerea motorului in cazul contactului metal pe metal.
-Excelent pentru inhibarea oxidarii, spumarii si coroziunii
-Asigura porniri rapide si sigure la temperaturi extrem de scazute
-Creste stabilitatea termica si la oxidare la temperaturi extreme ridicate
-Extinde durata de viata a motorului