Doresc sa-l comand!

Ulei semisintetic 15W40

ULEI DE MOTOR PREMIUM PENTRU MOTOARE DIESEL SI PE BENZINA – SUPER LIFE XLD 12000 PREMIUM, semisintetic SAE 15W-40, API CJ-4/SM marca AMTECOL

Uleiul de motor SUPER LIFE XLD 12000 PREMIUM semisintetic SAE 15W-40 special creat cu polialfaolefine (PAOs) are o formula de amestec selectat intre uleiurile conventionale pe baza sintetica si, cea mai recenta tehnologie pentru inhibarea oxidarii si coroziunii, reducerea uzurii, dispersia funinginii si calaminei.
Creste protectia si performanta motorului.

Uleiul de motor SUPER LIFE XLD 12000 PREMIUM semisintetic SAE 15W-40 este special creat cu polialfaolefine (PAOs) si este recomandat pentru toate motoarele diesel in camioane, echipamente grele de constructii, echipamente de minerit, motoare cu combustibil lichid, vehicule agricole, autoturisme, etc, care opereaza in conditii severe, in conditii climaterice cu variatii mari, in toate tipurile de pe sosea si off road.
De asemenea, este recomandat si in toate tipurile de motoare pe benzina, in camioane, autoturisme, utilitare si flote mixte.
Uleiul de motor SUPER LIFE XLD 12000 PREMIUM semisintetic SAE 15W-40 indeplineste exigentele de calitate ale tuturor producatorilor de motoare din America, Europa, Japonia: : Caterpillar, Cummins, Detroit Diesel, Mack, Navistar, Mercedes, Volvo, Komatsu, International, Ford, Chrysler, GM, BMW ,Audi, Volkswagen, Peugeot , Fiat ,etc.
API: CJ-4/SM
SAE: 15W40
ACEA : E3 / E5/E6/E7-04 Issue2(2007)/ E9-08(2008) A1/A2/A3/B1/B2/B3/C1/C2/C3
Caterpillar ECF-1-a , ECF-2,ECF-3 , TO-2
MACK EO-O Premium Plus 07 , EOO-06, E0-M & E0-M plus
Volvo VDS-4 ,VDS-3, VDS-2
DETROIT DIESEL Power Guard 93K214/218
CUMMINS CES 20071/20072/20076/20077/20078/20081
MERCEDES BENZ 228.3/228.5 , 229.31, 229.51
KOMATSU HTT/MCT
MTU Type 2.1
DDC 7 SE270 & DPC close crankcase/marine
MAN 3275/3277/3477/3575
RENAULT TRUCK RLP-3
DEUTZ DQC III-05
VW 505.01/502.00/504.00/507.00
FORD, CRYSLER, NAVISTAR, GM, BMW LONG LIFE-4
SCANIA UHPD , LDF-2
DAF HP-1/HP-2
IVECO T2 E7

-Previne infundarea prematura a DPF-urilor si scurtarea intervalelor de mentenanta
-Reduce depunerile din camera de ardere si pistoane
-Protejeaza impotriva formarii de noroi
-Protejeaza motorul impotriva uzurii si funinginii
-Economie de combustibil si ulei
-Mentine filmul de ulei in conditii de temperaturi ridicate si solicitari mari
-Protejeaza piesele motorului aflate in frecare.
-Previne distrugerea motorului in cazul contactului metal pe metal.
-Excelent pentru inhibarea oxidarii, spumarii si coroziunii
-Asigura porniri rapide si sigure la temperaturi extrem de scazute
-Creste stabilitatea termica si la oxidare la temperaturi extreme ridicate
-Extinde durata de viata a motorului